ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3 SE 46mm

  • صفحه نمایش : AMOLED
  • رزولوشن : 466*466 پیکسل
  • پردازنده : HarmonyOS 2.0
  • عمر باتری : تا 15 روز
  • دارای اسپیکر داخلی
  • قابلیت مکالمه با ساعت
  • گواهینامه : 5 ATM

قیمت اصلی 7,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,889,000 تومان است.

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات

نقد و بررسی ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3 SE 46mm

GT3 SE 46mm : هوآوی به عنوان یکی از مطرح‌ترین برند‌ها در زمینه تولید کالای دیجیتال شناخته می‌شود و محصولات آن به کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه شهرت دارند. ساعت‌های هوشمند هوآوی نیز از تنوع و کیفیت بالایی برخوردارند و طیف وسیعی از کاربران را مجذوب خود ساخته‌اند. در ادامه یکی از بهترین مدل‌ها‌ی موجود، یعنی GT3 SE را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهیم. آیا خرید ساعت هواوی GT3 SE اقدام درستی است و با توجه به قیمت آن می‌توان، ارزش افزودن به سبد خرید را دارد؟ در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

بررسی طراحی ساعت هواوی GT3 SE 46mm

از لحاظ ساختار، GT3 SE با صفحه نمایش AMOLED و بدنه فولادی ضد زنگ، بسیار جذاب محسوب می‌شود. روی آن شیشه‌ای محکم با لبه‌های منحنی قرار گرفته است. به همین خاطر به نظر می‌رسد که دو لایه شیشه در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید از بند‌های مختلف سیلیکونی، فلزی و چرمی استفاده کنید. روی قاب ساعت یک تاچ دیجیتالی را مشاهده می‌کنیم که با فشردن‌ آن می‌توانید وارد منو شوید و برای اسکرول و زوم، آن را بچرخانید. ساعت پیش رو در دو اندازه مختلف 42 میلی‌متر و 46 میلی‌متر ارائه می‌شود که در اینجا مدل 46 میلی‌متری آن، مد نظرمان قرار دارد. این سایز دارای صفحه نمایش 1.43 میلی‌متر، ضخامت قاب 11 میلی‌متر و وزن 42.6 گرم است. این ابعاد برای ساعت هوشمند پیش رو بسیار سبک و مناسب محسوب می‌شود.

بررسی ساعت هواوی GT3 SE 46mm از نظر قابلیت‌ها

هوآوی GT3 SE ساعت هوشمندی اسپرت با ردیاب‌های تناسب اندام بسیار متنوعی است. با استفاده از ردیاب‌های متنوعی مانند GPS ،Beidou ،GLONASS ،Galileo و QZSS موقعیت مکانی شما ردیابی می‌شود. حتی اگر در دورافتاده‌ترین مناطق و کو‌‌ه‌ها هم باشید، این ردیاب‌ها به بهترین شکل ممکن موقعیت مکانی شما را مورد ردیابی قرار می‌دهند. ردیاب‌های SpO2 و ضربان قلب از دیگر ویژگی‌های موجود هستند؛ می‌توانید این سنسورها را هنگام نیاز یا در تمام طول روز فعال نگه دارید. هرچند که روشن بودن آن در تمام طول روز، تاثیر قابل توجهی بر طول عمر باتری می‌گذارد. همچنین ردیاب استرس و سنسور دمای پوست، از دیگر قابلیت‌های کاربردی در نظر گرفته شده توسط هوآوی هستند. فعالیت‌های روزانه شما به شکل سه حلقه رنگی روی صفحه، نمایش داده می‌شوند. بدین ترتیب می‌توانید میزان فعالیت ورزشی، تعداد قدم‌های برداشته شده و میزان ایستادن خود حین فعالیت‌های کم تحرک را مشاهده کنید.

اگر هنگام خواب نیز ساعت هوشمند در دست دارید، می‌توانید از ردیاب خواب TrueSleep 3.0 بهره‌مند شوید که کیفیت خواب شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. همانطور که گفتیم، GT3 SE یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در ورزش انجام محسوب می‌شود. این ساعت بیش از 100 حالت مختلف ورزشی را ارائه می‌دهد و از طریق دکمه پایین صفحه، می‌توانید بسیار سریع به محبوب‌ترین آن‌ها دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر به لطف مقاومت این ساعت در برابر آب تا 5 ATM،‌ می‌توانید از آن در ورزش‌های آبی نیز استفاده کنید. با انتخاب ورزش مورد نظرتان، ساعت به طور خودکار پارامتر‌های مربوط به آن را می‌سنجد.

بررسی عملکرد باتری ساعت هواوی GT3 SE 46mm

هوآوی یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت ساعت‌های هوشمند خود را، باتری بی‌رقیب آن‌ها می‌داند. GT3 SE کاملا بسیار سبک وزن بوده (35.6 گرم) و ظرفیت باتری، 455 میلی‌آمپر ذکر شده است. همچنین طول عمر آن در صورت استفاده‌های سنگین به 14 روز و در صورت استفاده سبک به 7 روز می‌رسد. در‌واقع نسخه SE تا حدی از این لحاظ بهتر به نظر می‌رسد. همانطور که انتظار می‌رود، در صورت استفاده سنگین از ساعت، یک بار شارژ آن در هفته کافی است. شارژ با کابل حدودا 80 سانتی USB-A و به صورت مغناطیسی انجام می‌شود.

بررسی ساعت هواوی GT3 SE 46mm از نظر صفحه نمایش

پیش از این نگاهی به صفحه نمایش ساعت GT3 SE انداختیم. همانطور که گفتیم صفحه نمایش AMOLED این ساعت دارای ابعاد 1.43 اینچ بوده و تصاویر را با وضوح 466 در 466 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ (PPI) نمایش می‌‌دهد. همچنین شیشه این ساعت توسط Corning Gorilla Glass محافظت می‌شود. به لطف روشنایی صفحه 500 cd/m² می‌توانید به راحتی با گوشی در معرض نور خورشید کار کنید. همچنین امکان فعال کردن گزینه always-on display نیز وجود دارد؛ اما باید میزان مصرف باتری را هم در نظر داشته باشید.

راه اندازی و عملکرد ساعت هواوی GT3 SE 46mm

مانند عموم ساعت‌های هوشمند، تنظیمات GT3 SE هوآوی نیز از طریق برنامه Huawei Health انجام می‌شود. این برنامه برای iOS و Android در دسترس قرار داشته و چگونگی انجام تنظیمات به خوبی داخل برنامه توضیح داده شده است. به عنوان مثال این برنامه در جمع‌آوری اطلاعات کاربر و دسترسی به Watch Face‌های بیشتر کمک می‌کند.

به لطف میکروفون و بلندگوی داخلی، می‌توان از ساعت هوشمند برای برقراری تماس نیز استفاده کرد. این ساعت هوشمند تنها در عرض چند ثانیه از اعلان‌های موجود در گوشی را دریافت می‌کند. با این حال ممکن است برخی از اموجی‌ها به درستی نمایش داده نشوند. کاربران iOS ممکن است در استفاده از این ساعت با محدودیت‌هایی مواجه شوند؛ به همین خاطر بهتر است ساعت‌های هوشمند هوآوی را با گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل HarmonyOS یا اندروید استفاده کنید.

ساعت هوشمند GT3 SE را بخریم؟

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3 SE نسبت به قیمتی که دارد، بسیار مناسب محسوب می‌شود. اگر به دنبال ساعت هوشمندی با ویژگی‌های رایج هستید و قصد شارژ هر روزه آن را ندارید، خرید ساعت پیش رو را به شما توصیه می‌کنیم. با این حال همچنان در رابطه با برنامه‌ها کمبودهایی وجود دارد. به همین خاطر برای کاربران آیفون، خرید این محصول زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد؛ چراکه گزینه‌های بهتری مانند Apple Watch SE 2nd Gen پیش رویشان قرار دارد. از طرف دیگر برای کاربران اندروید، قابلیت‌های آن می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

تا اینجا ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3 SE را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که دیدیم این ساعت بدون اشکال نیست اما یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این بازه قیمت محسوب می‌شود. صفحه نمایش AMOLED، عمر باتری طولانی، ردیاب‌های تناسب اندام و… تنها چند نمونه از ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند رضایتتان را جلب کنند.

مشخصات محصول

سازنده

گارانتی

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند هوآوی مدل GT3 SE 46mm”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.