مانیتور ای او سی مدل 22B30HM2 سایز 22 اینچ

3,750,000 تومان

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات

مانیتور ای او سی مدل 22B30HM2 سایز 22 اینچ

22B30HM2 یک صفحه نمایش فول اچ دی با همگام سازی تطبیقی، فناوری ضد پارگی، نرخ تازه سازی باورنکردنی 100 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه است. فناوری بدون سوسو AOC از سیستم نور پس‌زمینه DC (جریان مستقیم) استفاده می‌کند تا تجربه دید راحت‌ تر و سالم‌ تری را ارائه دهد و اثرات خستگی چشم در طول ساعات کاری را به همراه عملکرد LowBlue Mode به حداقل برساند. با طراحی باریک و بدون قاب 3 وجهی، مانیتور همچنین باعث صرفه جویی در فضا و بهبود فوکوس می شود. این واقعیت با گنجاندن فناوری محافظت از چشم در حالت کم آبی (Low Blue Mode) تقویت می شود.

یک محلول ضد پارگی معتبر جهانی

بازی نباید انتخابی بین گیم پلی متلاطم یا فریم های شکسته باشد. با فناوری Adaptive-Sync، به‌روزرسانی سریع و زمان پاسخگویی فوق‌العاده، عملکرد روان و بدون مصنوع را تقریباً با هر نرخ فریمی دریافت کنید.

برای تجربیات بصری بهتر طراحی شده است

نمایشگرهای VA زوایای دید 178/178 درجه را ارائه می‌کنند و در عین حال کیفیت تصویر و رنگ‌های ثابت را از همه موقعیت‌های دید حفظ می‌کنند. همچنین می توانید صفحات گسترده یا فیلم های آخر هفته خود را تقریباً از هر زاویه ای بدون به خطر انداختن یکنواختی رنگ مشاهده کنید.

بیشتر ببینید و واضح تر ببینید

با مانیتورهای طراحی 3 طرفه بدون قاب AOC از قید قاب ها جدا شوید. این مانیتور تقریباً بدون قاب دارای حاشیه بسیار باریک در اطراف یک صفحه نمایش خیره کننده است. هنگامی که به عنوان بخشی از تنظیمات چند مانیتور استفاده می شود، انتقال تقریباً بدون درز و زیبایی بین صفحه نمایش ها را ارائه می دهد. زیبایی، فرم و عملکرد. آیا زمان آن نرسیده که از قاب های خود خلاص شوید؟

کاهش خروجی نور آبی موج کوتاه برای چشم های سالم تر

تنظیم حالت آبی کم AOC تجربه تماشای سالم تری را برای استفاده طولانی مدت از رایانه بدون به خطر انداختن رنگ های زنده طبیعی نمایشگر تضمین می کند.

تنظیم سازگار و راحت

چه یک پایه دیواری یا نصب میز چند مانیتور را ترجیح دهید، VESA Mount نهایت انعطاف را ارائه می دهد. و هنگامی که با لوازم جانبی شخص ثالث ترکیب می شود، VESA Mount به شما امکان می دهد مانیتور خود را در هر کجا که می خواهید قرار دهید.

مشخصات محصول

سازنده

گارانتی

وزن

ابعاد

35.8 × 284.8 × 493.8

سایز صفحه نمایش

21.45 اینچ

نوع پنل

VA

رزولوشن صفحه نمایش

۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD

کنتراست استاتیک

3000:1

شدت روشنایی

250 نیت

زمان پاسخگویی

4 میلی ثانیه

تعداد رنگ قابل نمایش

۱۶.۷ میلیون رنگ

زاویه دید (افقی/عمودی)

۱۷۸°/۱۷۸°

تعداد پورت HDMI

یک عدد

تعداد پورت VGA یا D-Sub

یک عدد

نرخ بروزرسانی

100 هرتز

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور ای او سی مدل 22B30HM2 سایز 22 اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.